Nästan Inbrott

Idag när jag och min syster skulle med mamma till Farsta Centrum:

jag och min syster skulle gå från pappa vi gick och stängde dörren
 och när vi åkte ner med hissen ser vi nån konstig kille som öppnar dörren åt oss från hissen, jag och isabelle går till mamma som sitter i bilen och väntar på oss, när vi hade åkt en bit frågar mamma om vi hade låst dörren det hade vi inte, så vi fick åka tillbaks till pappa.När jag och isabelle åker upp med hissen ser vi att vår dörr är öppen så vi springer ner för två trappor sen säger jag till Isabelle att vi måste gå upp igen och stänga och låsa dörren
vi springer upp igen och roppar hallå, isabelle springer in i huset och tar nyckeln och går ut och låser. När vi är nere säger jag till mamma att dörren var öppen hon tyckte det också var läskigt .....tror jag
Sen åkte vi till Farsta Centrum <3 




Kommentarer




ditt namn,


din email,


din blogg/ hemsida,


dina ord,

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!